Shop Mobile More Submit  Join Login
FireFly Headshot by Thaleissa FireFly Headshot by Thaleissa
Art Trade with ~sublit :lol: Did it mostly for fun :XD: and it indeed was fun *u* I love how the shading came out ;A;;;

also yes, it looks like a girl xD; when really it has to be a boy, but this was due to lack of information on the sketching + linearting stage :stare: but I hope ~sublit will like it anyways *u* ~

also first time in a lot of months when I got an "owe" done instantly after I agreed on it.. :iconmegustaplz:


Firefly ~sublit
Add a Comment:
 
:iconmissip:
MissIp Featured By Owner May 30, 2013
neat
Reply
:icondragonblood925:
dragonblood925 Featured By Owner May 4, 2012  Hobbyist General Artist
ouch...wouldn't that hurt your eyes? *eyes burning*
Reply
:iconzoidledoidle:
zoidledoidle Featured By Owner May 2, 2012  Hobbyist General Artist
His expression is so cute!
I love the flames too!
Reply
:iconsublit:
sublit Featured By Owner Apr 30, 2012  Student General Artist
P.S. What drawing site do you use? Cause I use Paint Tool SAI
Reply
:iconsublit:
sublit Featured By Owner Apr 30, 2012  Student General Artist
Thank you very much!!! ITS SO BEAUTIFUL!! Damn that shading is good! ( you ought to teach me how to shade :XD: )And the details, OH MY!! Wonderful job!! Im really excited, you were also the first person who did an art trade with me, thanks!! :heart: :heart: :heart: Im working on your part of the art trade now. Sorry, I couldnt do it yesterday because I was wayyyy to tired and I got home late so im working on it now ;)
Reply
:iconshay-tank-dragon-41:
Shay-Tank-Dragon-41 Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
So much for people making fun or others with Ginger hair .__. ...................
Reply
:iconlegarsraide:
legarsraide Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Writer
An extinguisher is called on ZinZin's page, an extinguisher plz :XD:. Seriously, it's the first time i see a dragon with a fire crest like that. Excellent work, especially on the shading as you said, really rendered good :iconepicclapplz:
Reply
:iconwolf-ninja001:
Wolf-Ninja001 Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist General Artist
lol, he looks like an insane dragon. awesome.
Reply
:iconrawr-rexcision:
Rawr-Rexcision Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist
fire!!! :iconiloveitplz:
Reply
:iconmawara:
Mawara Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist General Artist
Whoah, that's looking cool owo Especially the mane of fire or something :la:
The design of the horns are looking a bit unusal to me, but they are a nice touch~ o3o
Good to know that you're getting 'owes' done x3
Reply
:iconkenndox:
kenndox Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
I really like the colors and expression :la:
Reply
:iconilovedragonok:
iloveDRAGONok Featured By Owner Apr 29, 2012  Professional General Artist
^_^
Reply
:iconneon-teardrops:
Neon-Teardrops Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
Wow, he's absolutely gorgeous!!!*le gasp* you done incredibly well on the fire :stare: LIFE NO FAIR TO ME. :XD:

Brilliant job!:XD: Love his eyesss *0*
Reply
:iconkrovash:
Krovash Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
Looks great, i love how you drew fire in here. Oh and it doesnt like like a girl that much, but if you really want it to look like a boy, try making it more squaery in some areas, i noticed it may sometimes make a huge difference ;)
Reply
:icontsuriadragon:
TsuriaDragon Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist Filmographer
mmmmmmm pass the hot sauce tacos!!!!!!!!!
Reply
:iconfrostraven32:
FrostRaven32 Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist Artist
I bet she doesn't realize that she's on Fire
Reply
:iconsublit:
sublit Featured By Owner Apr 30, 2012  Student General Artist
Uhh.. its a he and yes he does, Firefly is a fire dragon so... yeah, fire cant hurt him..
Reply
:iconfrostraven32:
FrostRaven32 Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Artist
Thanks for the corrections
Reply
:iconsublit:
sublit Featured By Owner Apr 30, 2012  Student General Artist
yes your welcome :D
Reply
:iconthaleissa:
Thaleissa Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist General Artist
......LMAO.
.. now this just looks ridiculously hilarious.. :iconroflxdplz:.....................
Reply
:iconfrostraven32:
FrostRaven32 Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist Artist
Agreed
Reply
:icondestro-the-dragon:
Destro-the-Dragon Featured By Owner Apr 29, 2012
this is great, i love how you pay attention to detail ^^
and he doesn't look girly at all, to me
Reply
:iconthaleissa:
Thaleissa Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist General Artist
deetaaails.... *-* ... I've gotta thank *Fourth-Star for that :XD:;; she's the one that helped me draw more for joy and thus I can add more details xD
I seeee *u* Thanks ~
Reply
:icondestro-the-dragon:
Destro-the-Dragon Featured By Owner Apr 30, 2012
you both did great,then ^^
and, you're more than welcome
Reply
:iconigike:
Igike Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist General Artist
Dawesome!! I LOOOOOVE how you did the flames! Also, I don't know what your talking about he doesn't look like a girl, I though he was a guy when I first looked at him.:)
Reply
:iconthaleissa:
Thaleissa Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist General Artist
FUuu, Thanks! *u*
well I guess he just does to me.. xD;; since I originally intended him to be like a girl :XD:; people really should give more info when giving refs :iconroflxdplz:; or else my imagination starts flowing ~
and well I guess then everything is kewl :lol:
Reply
:iconigike:
Igike Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist General Artist
yup, yup, yup:D your welcome:)
Reply
:iconthe-iron-warlord:
The-Iron-Warlord Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist General Artist
FIYA! FIYA! :la:

-Has only been a half a week since the Rammstein concert I went to-.....Yeah...You could say I love fire a little more now because of the show! XD
Reply
:iconthe-iron-warlord:
The-Iron-Warlord Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist General Artist
HOLY CRAP! FIRST COMMENT?!?! That's never happened before!! :iconexcitedlaplz:

And HTML FAIL!! :iconfacepalmplz: :la: What? I did it right the first time! O_o
Reply
:iconthaleissa:
Thaleissa Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist General Artist
..FUUUUUUUUUUUUUUU :iconroflxdplz:
oh FUU xD Well congrats :iconlaexplosionplz:
Reply
:iconthe-iron-warlord:
The-Iron-Warlord Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist General Artist
Yay for something so insignificant yet so satisfying as getting the first post! XD And Yay for something as incredibly beautiful yet deadly as fire! It's a very nice job! :D
Reply
:iconthaleissa:
Thaleissa Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist General Artist
well FUU xDDD it seems fine to me :XD:
omg yes >w< I've really grown to love fire effects a lot since a year now *u* skfjsofjieff
Reply
:iconthe-iron-warlord:
The-Iron-Warlord Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist General Artist
There's just something about the way fire is that is so mesmerizing...*_* I don't know if it's the colors or the way the wisps whip around...Maybe both...
Reply
:iconthaleissa:
Thaleissa Featured By Owner Apr 30, 2012  Hobbyist General Artist
oh ff xD The fire was really random :stare:; /shot

..maybe the glow I gave it ..o3o;; ...glad you like it that much :XD: whoa.
Reply
:iconthaleissa:
Thaleissa Featured By Owner Apr 29, 2012  Hobbyist General Artist
YUUSH :dummy: !!

oh FUU XD .............Fiiyaaaaaaaaaaaah.. :iconsuperw00tplz: ~ /shot.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 690 × 810




Details

Submitted on
April 29, 2012
Image Size
283 KB
Resolution
690×810
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,224
Favourites
119 (who?)
Comments
35
Downloads
13
×